Cjart e carton
- imballaggi in cartone ondulato
- scatole di scarpe e detersivi
- scatole di cosmetici e medicine
- scatole biscotti e alimenti
- sacchetti del pane
- agende e calendari
- cartoncini, poster e fogli
- giornali, riviste e fumetti
- contenitori TetraPak
- scontrini fiscali
- copertine plastificate
- raccoglitori
- carta chimica per fax
- carta forno
- carta stagnola
- carta pergamena
- carta oleata
- polistirolo
Tal cart e tal cartone podo conferî dut i tipi di cart cun esclusione de cart stagnole e cart oleade, giornâls e rivistes, scatelis, scatelons, borsis, portauov e foglis di cart (preferibilment scrits da dutis lis parts).
La carte e il cartone a van messi in sacs di carte, in altri scatolons che a contenin e, nel cas di giornals e quotidianis, e je preferibil che siàn legâts stritament par evità le insidies dal vent che di lis nestris parts di sicur no al manca: no bisugna assolutament conferîs utilizant contenidors di plastica parcè altrimenti mescolerem carte e plastica.
Se abiti a Capriva dal Friul, Cormons, Doberdò dal Lag, Dolegna dal Collio, Farra d'Isonzo, Fogliano Redipuglia, Gorizia (area A e F), Gradisca d'Isonzo, Mariano dal Friul, Medea, Monfalcone, Moraro, Mossa, Romans d'Isonzo, Ronchi dei Legionari, San Canzian d'Isonzo, San Floriano dal Collio, San Lorezo Isontino, San Pier d'Isonzo, Sagrado, Savogna d'Isonzo, Staranzano, Turriaco, Villesse par conferì la carta e il cartone tu puedis doprâ (ma no tu sês obligât a fâl) i mastelli bianchi che ti vegnin fornî dai ufîci incaricâts nel moment in cui ti iscrivi a rûl. Se un mastello no ti basti, deposita al so fianc ordinatament l'ulteriore quantitât di carta che vuêi conferì magari doprâ un scatolon.
I condomìni plui grands che a àn un spazi intern puedin chieder al numar verd aziendal 800844344 la forniture di un cassonèt.
Par conosci il dì in cui ti ritirìn la carta e il cartone controlla il calendari de raccolta valid par la tô aree di residenza.
Le isole ecologiche di Gorizia
Se tu sês un utent domestich che abita a Gorizia tu puedis scjernî di portâ personalment carta e carton in une de isoles ecologjiches. Inserint il codic fiscâl nel sistem informatic di registrazion, ogni to conferiment di carta e carton al sarà memorizzât; a fin di an ti sarà riconossût un sconto su la bolleta rifiuts proporzional ai kg di carta e carton che tu às smaltît cun chest sistem.
A Monfalcone al è VASCO
I citadins di Monfalcone che a àn dificultât a usufruî dal sistem di racolte "porta a porta" poden portâ carta e cartone, imballaggi in plastica e lattine, umid e rifiut secc residui a VASCO, il container mobile di support al racolte che staziona a rotazion in 8 punti de citât.
Siti e orari di stazionament di VASCO son i seguenti:
LUNIS, MERCOLEDIS e GIOVEDIS
Piazzale Tommaseo 15.00-18.00 Park Via Valentinis/Tonzar 18.30-21.00 Via Rosselli-Int.Duomo 15.30-19.00 Via Don Fanin 19.30-21.30
MARTEDÌ, VENERDÌ e SABATO
Via Napoli 15.30-19.00 Via Giarette-Marina Julia 19.30-20.30 Via Gramsci 17.00-18.00 Parco via Aquileia 15.00-16.30 Parco I Maggio Pocar 18.30-21.00
CARTON E CARTON per lis aziende
In alcuns comunis, su domande des amministrazions comunalis, è stât organizât a favôr des impres un serviz di asport integrativ dal carton.
Lis impres che a necessitin di cheste serviz a deben fâ domande al numar verd aziendal 800.844.344
Comune
Giornade di asport di carta e carton
Gorizia Chiedi al numere verde 800.844.344 la tô giornade di asport Monfalcone Martedì e venerdì Ronchi dei Legionari Mercoledì Grado Martedì, giovedì e sabato
I regolamentis dai comunis chiariscin a lis aziende cuant che carte a podin smaltî in un an utilizant il serviz di asport urban.
Par l'asport di cuantitâts ecedents bisugna rivolgisi a lis aziende privadis specializadis.
CARTA e CARTON a GRADO, DUINO - AURISINA, MONRUPINO e SGONICO - ZGONIK
Nei comun di Grado, Duino Aurisina, Monrupin e Sgonico - Zgonik la carte e il cartone prodots dai famìlis a van conferîts nei contenitôrs stradâls di color bianc.
Le attivitâts comercials operants a Duino Aurisina e nel centri storic dal comun di Grado a usufruîs dal servizi di asport porta a porta. Carta e carton a vegnin conferîts in sacs di carta o scatolons di carton mentri giornâls e quotidianis a van legâts fra lôr.
La carte e il cartone racolti da ISA a venin inviâts a l'Impiant di selezion di Moraro.