Isa BookLoop
Nel cuôr de l'anu che vedi Gorizia e Nova Gorica Capitâl Europee de Culture, ISA – Isontina Ambiente al presenta Book Loop, un innovativ proget di book sharing che unìs impât social, culturâl e ambientâl sostenût da Comieco e patrocina da GO!2025 e dal Comun di Gorizia.
Book Loop al trasforme la leture in un gest di economia circolare atravèrs l'installazion di 25 "casete dai libri" in luoghi pubblics e ad alte frequentazion. Il meccanism al è tant sempliç tant eficaç: i citadins a podin pigliâ o lassâ un liber, dant une gnove vite ai storis e ai ideis che altrimenti a restarìs dimenticadis.
Il progeto al nas di un'osservazion dal teritorie gorizian, dove mancave une iniziative strutturate di book sharing. Book Loop rispuindi a cheste esigenze portant nei luoghi di aggregazion e culture un messaggi potent: la culture si ricicla, si condividi, si moltiplica.
Cjò che rende ancje plui virtuos il proget è l'origini dai primis libs: une parte significative dai volums provien dai Centri dal Riuso di ISA, dove ogjets in bun stât a trovi une seconde vite. Ancje i libs podin jessi salvâts dal spreco e tornâ a jessi utils, generant culture invezit di rifiut.
Lis casete, realizade in materiâls ecosostenibil e progettade par resistî nel timp, a saràn collocate in punti riparâts e facilment accessibil. Il sistem di scambi al è concepît par autoalimentâsi, trasformandosi in une rete permanenti destinade a cresci naturalmente.
La comunicazion bilenghe (italian/sloven) valorizza il contest transfrontalier dal proget che al è fat conosciut al pubblic atravers i social, iniziatives di promozion e une campagna che rend visibil e partecipade la circolazion dai libri.
Book Loop è une iniziative gratut e vertude a dut, che vol coinvolgje citadins, turists, scuelis, istituzions e associazions. Une rete che cres cun i lettoris, un gest sempliç par une culture che si fâ partecipazion, sostenibilitât, comunitât.
Clicca QUI par scoprî dove tu trovi lis casetis di Isa BookLoop.